maanantai 19. joulukuuta 2016

Joulukalenteri: yhdeksästoista luukku

Kyllä on kiva olla Lapissa, kun kaikkialla on niin paljon lunta ja on niin kaunista. Pimeyskään ei tunnu täällä niin pimeältä kuin etelässä. Lumesta huolimatta minulla ei ole yhtään joulufiilis eikä edes lomafiilis, sillä jouduin ottamaan lopputyöt tänne mukaan. Mutta kunhan saan ne tehtyä, olen valmis laskeutumaan lomalle. Huomenna haemme joulukuusen, ja se toimii varmasti samanlaisena joulumielen herättäjänä kuin omassakin kodissani.

Minulla on pakko olla kamera mukana, aina kun liikun ulkona, jotta voi ikuistaa tämän kauneuden. (Olen nähnyt sen monta kertaa ennenkin, mutta silloin minulla ei vielä ollut kameraa. Nyt näen kaiken valokuvaajan silmin.)



  

Jossain tuntemattomassa mökissä oli hienot jääpuikot.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti