keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

Ikimuistoinen syntymäpäivä

Täytin 19 vuotta eilen, 19.7, ja vietin parhaan syntymäpäivän pitkiin aikoihin. Minulle oltiin jo aiemmin sanottu, että "nyt et sitten enää saa aamupalaa sänkyyn eikä tule samppanjaa, kun 18-vuotispäivä meni". Olin siis varautunut erittäin pieniin muistamisiin ja ehkä juuri siksi päivästä tuli niin ihana. Kun en odottanut liikoja.

Sain lahjaksi Milja Kauniston Luxus-kirjan, jota olen pitkään kuolannut kirjakaupoissa. Se kertoo Ranskan vallankumouksen ajoista ja on kuulemma hyvin verinen, mikä sopii minulle mainiosti. Kirjassa on 542 sivua, eli minun täytyy valita lukemisajankohta tarkkaan.
Päätimme kaverin kanssa käydä syntymäpäivän kunniaksi Turun linnassa. Sen pitkä historia kiehtoo aina, vaikka olenkin ollut siellä monta kertaa.





Linnassa on huomioitu kaikki aikakaudet 1200-luvulta nykypäivään.
Ilmeeni ei vielä ole näin hapan, vaikka olenkin jo 19-vuotias.
Hauskanpito jatkui illalla west coast swing -vapaaharjoituksissa. Minulle laulettiin ja minua halattiin, ja sitten muodostettiin tanssipiiri, jossa jokainen sai vuorollaan tanssia kanssani. Siinä tuli tosi erityinen olo.

Kiitos kaikille teille, jotka teitte syntymäpäivästäni mahtavan. Tulen muistamaan sen ikuisesti. <3 

2 kommenttia:

  1. Jee! Synttärien juhlinta jatkuu vielä tänään, kunhan saan aikaiseksi laittaa ruokaa. ;)

    VastaaPoista