sunnuntai 31. joulukuuta 2017

Tervetuloa 2018!

Luin vuoden takaisen uuden vuoden postaukseni ja yllätyin. Olin siinä kuvannut kulunutta vuotta hämmentäväksi ja todennut muuttuneeni vuoden aikana todella paljon. Vuoden 2017 aikana koen pysyneeni aika samanlaisena, vaikka ihmettelenkin joitakin ajatusmalleja, joita minulla oli alkuvuodesta. Paljon on silti ehtinyt tapahtua.

Olen tänä vuonna löytänyt elämääni monta uutta ilon aihetta. Tammikuussa minulle avautui blues-tanssin maailma, joka on siitä asti tuntunut kotoisammalta kuin mikään sitä ennen. Kesällä menin purjehduskurssille, jossa opin purjehduksen alkeet. Itse purjehtiminen olikin sitten paljon muutakin kuin olin ajatellut. Niin koukuttavaa se kuitenkin on, että ensi vuonna aion ehtiä purjehtimaan paljon enemmän kuin tänä vuonna.

Vuonna 2017 sain paljon uusia ystäviä. Eikä vain hyvän päivän tuttuja, vaan ihan oikeita ystäviä, jotka tietävät minusta asioita ja joille voin asioita kertoa. Luulen, että ystävien saamisessa on auttanut se, että olen ollut ennakkoluulottomampi ja rohkeampi, kuten viime vuonna lupasin. Toinen lupaus, olla kärsivällisempi ja pitää tunteeni hallinnassa, on sekin toteutunut vaihtelevalla menestyksellä...

Vuosi 2017 jää mieleeni ihanana vuotena, jolloin tanssin enemmän kuin koskaan ennen, melkein hankin kissan, ja elin, todella elin. Voisi melkein sanoa, että se on ollut tähänastisen elämäni paras vuosi. Ensi vuonna lupaan olla yhtä hullu kuin tänä vuonna ja uskoa itseeni enemmän. Enkä todellakaan toivo ensi vuodesta tasaista, kuten viime vuonna toivoin.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Minä juhlin uutta vuotta nämä kaunokaiset jalassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti